بازاریابی مستقیم بانکی، نوعی بازاریابی است که مستقیماً با مشتری ارتباط برقرار میشود. در این روش، افرادی که بازاریابی میشوند مستقیماً ازبازار هدف انتخاب میشوند. بازاریابی مستقیم نوعی تاکتیک تهاجمی در بازاریابی است که معمولاً با استفاده از ابزارارتباطی مستقیم برای رسیدن به مشتریان جدید تلاش می کند . بازاریابی مستقیم می تواند در مورد مشتریان فعلی یا گذشته هم اجرا شود.
در تحقیق حاضر اهمیت تعیین عوامل موثر در صنعت بازاریابی بانکی بحث و بررسی شد . درخت تصمیم ، رگرسیون لجستیک با وجود سادگی در نتایج دقت قابل قبولی در داده های بانکی ارائه داد. نتایج حاصل نشان می دهدکه فیلد های چون Duration ، Poutcome و Previous نقش بیشتری بر سایر فیلد ها داشتند .
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
:: موضوعات مرتبط:
داده کاوی ,
,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0